Godmorgon godnatt

Nu är jag hemma igen efter ett nattpass som vakt i hamnen. Det ingår i medlemsskapet i båtklubben vi är med i. Och eftersom jag är ledig idag så blev det på min lott att göra det. Jag längtar tills jag får lägga mig i sängen och sova. Men först ska jag lämna Julia på dagis och få iväg Fanny till skolan. Sen.. Zzzzzzzzzz

Jag hade med mig filmer och tidningar att fördriva tiden med, men killen som jag fick parhästa med inatt var jättetrevlig och vi pratade oavbrutet i nio timmar. Så tiden flög iväg och plötsligt så var det dags att åka hem =O)
Skönt att ha det gjort iallafall.
Blev lite sömnig vid halv fyra, men det botade kaffe och en iskall vaktpromenad i mörkret.

Men nu tänker jag mest på täcke kudde och zzzzzzzzzzzzzz.

Godmorgon.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0