halvdöd

Men jag får skylla mig själv. Följde med till valbo vilket såhär i efterhand inte var så smart. Känner mig allt annat än pigg och det var sjukt jobbigt att gå runt därinne. Först strosade jag en timme på IKEA. Julia ville vara i lekrummet och där får dom var i en timme. Lyckade naturlgtvis inte komma ut tomhänt. men visst är det mycket roligare att städa om man får ställa fram lite nya snygga saker !? Sen var vi in i köpcentrat och hamnade på Cubus som hade 30% på allt i butiken.. Jahapp.. det slank ner en tunika och ett hårband i kundvagnen. Medans jag betalade så gick dom andra två till leksaksbutiken. Julia hade blivit lovad en blå¨princessklänning av sin pappa. Sen när vi skulle slänga i oss lite mat så ville Julia ha på sig klänningen och tiaran på en gång. Så det var en söt lite princessa som sprang runt därinne idag.

När vi kom hem så hamnade jag i sängen med en kopp kaffe som jag nästan hade kunnat ta intravenöst. Snoret bara rinne och rinner så jag blir tokig snart, men det brukar kunna lugna ner sig ibland. Jag behöver massa kolhydrater nu känner jag. Såsnart blir det nybakad sockerkaka med cocacola. Blir inte så¨mycket mer kolhydratrikt än så.

Julia och jag ligger i sängen och kollar på Transformers. Julias nya favvisfilm. Ja det är den för vuxna igentligen, men hon gllar robotarna.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0