avatar 3d



Ikväll mitt i "snöstormen" så åkte vi till Uppsala för att gå och titta på Avatar 3D.

Maj gaaad!!!!! Vilken jävla upplevelse. Filmen var helt underbar och att se den i 3D känns såhär i efterhand som det enda alternativet. Vilka färger vyer miljöer... breathtaking! Om man sträckte fram handen så kunde man nästan ta på vattnet eller djuren som flög över duken.
Gripande och jättebra story.
Det var jag älsklingen och en jobbarkompis till honom som heter Fredrik som åkte. Eftersom man måste boka biljetter många dagar innan så visste vi ju inte då att det skulle bli snökaos. Otäckt som fan att åka i om ni frågar mig. Men med två duktiga förare så gick resan bra.

Unna er att se den i 3D. Det är värt varenda krona. Jag skulle kunna se den igen på en gång =O)

Fem poäng av fem möjliga.

♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0