tjingeling

Åh trött!! Dags att sova, men först några rader här. Jobbat idag. Måndag vardag ja kärt barn har många namn. Känner mig ganska så sleten. Skulle behöva semester typ nu. Men det är bara att kriga vidare. Har siktet på Rom till våren. Det blir fina fisken det.

Fuskade lite idag och köpte ett beställde ett par jeans från Halens av alla ställen. Men jag var bara tvungen att ge dom en chans ialllafall. Beninnerlängd 94 cm!! Halleluja. Dom kanske är nått för mina styltor.
299 kronr kändes som ett kap, men men vi får se när dom kommer, kanske blir det returen direkt.


Dom ser ju snajsiga ut iallafall. Och låten mig upprepa...94 CM!

Jag tror jag får en killer jeansrumpa i dom, haha.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0