dag ett - om mig

En sammanfattning om mig då..

Jag heter Sara. Föddes 8 augusti 1977 på sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Jag har två äldre syskon som är fem och sex år ädre än mig. När jag var fem år så flyttade vi till Sandviken. När jag var sju år så skildes mina föräldrar sig och min pappa flyttade så småningom tillbaka till gbg och gifte om sig. Dom bor numera i Huskvarna. Detta gjorde att jag växte upp ensam med mamma och syskon, även om vi alltid haft kontakt med pappa men då något sporadisk.
Skolåren...bla bla bla.. Gick Estetisk teater på gymnasiet och tog studenten 1996.
1997 träffade jag M och blev gravid på stubberten. Inte direkt enligt planen, men vi behöll barnet som tur var och idag är Fanny tretton år och går i sjuan.
Idag lever jag med en ny J och har två barn till. Julia snart fem och Nellie en månad.
Just nu är jag mammaledig men arbetar annars inom äldreomsorgen. Har värdens roligaste arbetskamrataer och trivs jättebra på mitt jobb. Det är verkligen hur kul som helst...oftast.
Ja nu är jag 33 år och är mitt i livet. Känns bra =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0