fortfarande torsdag

Panodil är ju fantastiskt. En hel kväll utan smärta. Känner mig rätt fit efter omständigheterna. Så taggad att börja i Fannys rum nu.
Det blev bestämmt här på kvällskvisten att Julia ska till Farmor och farfar över helgen. Så då kan jag förhoppningsvis köra igång så snabbt Fanny avlägsnat sig imorgon kväll. Gud va roligt. Jag älskar projekt av det här slaget!!
Skulle kunna börja röja nu om jag kunde, men det skulle nog vara rätt misstänkt med tanke på att hon är i sitt rum nu.

Nu känner jag mig glad igen =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad roligt med lite renoverings ideèr :) tror jag fick en ungefärlig bild om hur du menar.

kan ju vara bra att Julia inte är hemma nu också med tanke på att ni kan behöva fara in snabbt till förlossningen. tänker på er kram kram

2010-10-15 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0