måndag 4/10-10

Ja här händer inte mycket. Rent preggomässigt alltså. Så det är väl bara att fortsätta fixa hemma. Igår plockade jag bort sommaren från balkongen. Det är ett halvtrist och rätt tungt projekt. Men det är skönt när det är gjort. Sommarmöblerna står i källaren nu. Skulle igentligen ha köpt teakolja och oljat in dom, men jag får ta det när det är dags att ta fram dom igen. Städa klart i Julias rum idag tror jag vilket jag började med förra veckan. Torkade ur alla lådor och sorterade leksaker. Så det värsta är gjort som tur är.

Ja... fix och trix på hemmaplan alltså.
Tråkiga inlägg i bloggen är också inlägg trots allt.


Jo!! Naturligtvis så ska det bakas idag också. Det är ju kanelbullensdag =O)



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0