Snart lördag 23/10

Ja då var dagen slut och kalaset har ebbat ut. Fannys södelsdag blev jättebra och hon har fått en massa fina paket. Nytt rum, hon älskade det. Det gör jag med. Fan vad jag är bra ibland. 42 tums plasma är det väl inte så många som har i sitt rum när man är tretton. En ny mobil. Sony Ericsson Xperia X10 mini. Ett par varma uggstövlar i brun mocka. Mössa och halsduk. Lång som hon kan linda flera varv vilket hon ville ha. En jacka som tyvärr var för stor så den åker tillbaka. Smink och parfym. Leggings och tröjor. Strumpor. Presentkort på håltagning i öronen. Ridbyxor, biobiljett, presentkort på lindex och Hööks ridsport. Cykelhjälm. Scrappbooking saker (pysselmaja har hon alltid varit). Pengar. En snygg klocka i turkost. Armband mm. Julia hade slagit in ett glas, en liten gul gris ,två nyckelringar och ritat flera teckningar. Jättegulligt. Och naturligtvis så hade jag köpt några små saker till Julia också. En HelloKitty nalle, ett par HelloKitty tights och lite annat. Inte så kul att bara titta på när man är fyra år ju.

Bortskämda små barn har man minsann. men thats the way i like it. Kan liksom inte låta bli.

Imorgon (idag) är det lördag och då börjar Julia på skridskoskola igen. Det är så kul. Hon gillar det verkligen, men jag tror hon kommer få rätt ont i fötterna första gången. Men kul ska det bli, hoppas hon kommer ihåg hur man står på skridskorna bara.
Sen blir det middag hos syrran på kvällen eftersom pappa är här nu. Om jag nu inte tar en vända in på förlossningen istället. Det kan man aldrig så noga veta nu för tiden, Nu när den här veckan är över så känner jag att det kan få komma när det vill. Utom på natten helst. Så krångligt liksom med barnpassning osv.
Men jag känner mig konstigt nog inge stressad över att det ska skynda på. Det blir när det blir. Men jag vill helst inte bli igångsatt. Det gör så jävla mycket ondare är vanliga värkar. Det vet jag av erfarenhet då det blev så för tretton år sen. Men jag har ganska argsinta sammandragningar nu så det känns att det är på gång. Dom känns bra och gör lite ont, men det hade jag igår också och då slutade det. Men som sagt. känner mig inget otålig alls utan tar en dag i taget. och just nu en natt först. Godnatt.


Min lilla stjärna på förra årets skridksouppvisning.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0