Söndag 24/10

Vilken halvtråkig söndag det är. Seg och grå. Har burit ner i förrådet och fixat spjälsängen idag. Skulle göra det igår, men somnade som en död och sov i två och en halv timme. Är så sällan trött på riktigt just nu så jag blev förvånad när jag inte kunde hålla mig vaken igår. Men jag har jobbat hårt senaste veckan och snittar sömnen på fem timmar per natt. Så kroppen behövde vila helt enkelt.

Idag är jag sugen på pizza och chips och dipp och coca-cola. Ligga i soffan och kolla film kanske.
Trött på förvärkarna nu som gör rätt ont och inte blir mer än så. Helt normalt jag vet... men det är drygt. Tio dagar över tiden idag och det går bra. Har inte haft tid eller lust den senaste veckan som sagt med barn. Senast lördag drar dom igång det vilket jag tror att det kommer bli. Men det är verkligen inget jag ser fram emot. Att bli igångsatt är verkligen ingen dans på rosor. Fy fan rent ut sagt.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0