Lördag 25/9

Regnet står som spön i backen och har så gjort sen inatt. En riktigt innesittar dag om man får välja. Vilket jag får då jag ä ledig. Sen jobbar jag på en vecka till och sen tar det stora väntandet över. Det vore ju för bra om man visste precis vilken dag det va dags för då skulle jag lätt jobba till dagen innan. Mitt mammabehov av att boa in mig finns inte den här gången. Det enda som sätter stopp på mitt vanliga liv är att jag har helvetiskt ont och en ganska stor otymplighet. Men det där går ju också upp och ner från dag till dag...ja värken iallafall. Har faktiskt inte förberett någonting här hemma. Jo jag tvättade upp kläder igår så det är klart. Men jag har ingenstans att ha dom så dom åkte ner i pappkassen igen när dom var torra. Vagnen har vi ju och bilstol. Men det är också allt.
Har du packat väskan till förlossningen, har du bäddat i spjälsängen..?? osv. Nej och vilken spjälsäng.. Det kommer nog inte ske heller. Inför Fannys födelse så gjorde man naturligtvis allt. Inför Julias endel saker. Men nu... inget. Det blir nog bra ändå ska ni se.

Vi har besök den här helgen av Js bästaste kompis från Malmö. Hemskt trevligt tycker jag. Så ikväll ska vi laga oxfile´provencale. Mums!! Älskar nötkött!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på. Tjejerna har stängt in sig i Julias rum och har nått för sig. Och herrarna är ute på äventyr av olika slag. Och jag... ja jag tror det blir en pedikyr... haha, om jag når ner vill säga.

Trevlig Lördag

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0