Onsdag 29/9

Sista arbetsdagen på länge imorgon. Känns sådär faktiskt. Vemodigt och ovisst. Bara graviditeten är över kommer det att kännas bra, men att inte veta hur länge man får gå hemma ger mig rysningar. Vänta och vänta... inte min grej. Det är en förändring jag saknar. Klart man längtar efter bebisen i fråga. Men sånt känns alltid så svårt att greppa innan det är på riktigt.
Men visst finns det saker att göra här hemma. Skulle kunna hålla på hela dagarna med rensning och städning. Fy och usch va mycket smuts det finns här hemma. Syns speciellt vid femtiden på kvällen då solen lyser rakt in och belyser vartenda dammkorn. Huva. Och fönstrena ska vi inte prata om. Oh bra, nu ska jag komma ihåg att köpa fönsterputs på ica när vi handlar idag. Ska på Mvc på koll klockan två sen blir det lite inköp. Skulle vilja ge mig ut och plocka fina löv i olika färger också och binda krans till dörren.
Ja det finns då saker att roa sig med här hemma. Gäller bara att ta sig för...

Nä, nu så! Nog med gnäll för idag.
Hej och hopp nu blir det positiva Sara resten av dagen =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0