Hesa fredrik

Ja hesa fredrik gick tydligen igång vid fyra inatt då en brand rasar på Sandvik. Man skulle hålla sig inne och ha fönster stängda. Nu har dom kontroll på branden och utegångsförbudet är hävt. Branden är på tråd vilket ligger alldelles brevid oss. Men inte har vi märkt något. Å inte vaknade vi heller av larmet.  Kände när jag gick ut på balkonen nu att det luktade lite brandrök men det är också allt.
Idag ska jag städa tvätta och packa. För vi åker till strängnäs ikväll över helgen. Ho9ppas hinna vara ute en del också i solen. Härligt härligt =O)
Jenny ska mata odjuren medans vi är borta. Tack!

Nellie vaknar lite tidigare varje dag. Nu är hon igång strax efter sex på morgonen. Men när solen lyser såhär härligt så är det lätt att gå upp. Tyvärr har jag dragits med spänningshuvudvärk nu ett par dagar så det är det enda som stör. Drömmer om ett treorör..

Nu ska Nellie snart sova sin första vända för dagen och jag ska sätta igång den här fredagen.

Ha en mysig och solig helg så ses och hörs vi nästa vecka.



















♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria - Albins stolta mamma

Fina flickor!! :) Supersöta!!:D

Väldigt vackert kort på Fanny! :) Ung kvinna nu.

Och det ser ut som att Nellie är en riktigt glad liten tjej, härligt! Här hemma är ju Albin nästan jämt hur glad som helst, härligt :)

kram

2011-04-16 @ 07:42:40
URL: http://kamparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0