3 februari

Fullt påklädda och påväg ut mot dagis var vi när Julia sa att hon hade ont i magen. -Det gör så ooont.. Så efter lte dividerande så blev det inge dagis idag. Men en kvart senare så var det full fart mellan tak och golv så det var den magvärken det. -Har du inte ont i magen mera? - Nej nu har jag ont i benet, blev svaret mitt i klättrandet i soffan...
Hm...
Jaja jag är ju ändå hemma =O)



Ont..? Nja, snarar sugen på en hemmadag ;)
Busungen min.

Men det blir iallafall en kort promenad tiil statoil och köpa treo för mamman i familjen har ont i huvudet.
Tjing tjong

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Gud vad dålig jag är på att kommentera :)

Så fina bilder du lagt upp på dej och barnen senaste tiden.

Kram kram

2011-02-03 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0