Be my valentine ♥

14 februari och Alla hjärtans dag. Största grejen med just den här dagen är att det förhoppningsvis kommer ut en lite Douglas idag. Heidi skulle förmodligen bli igångsatt och jag tänker på henne hela tiden ♥. Håller tummarna för en lätt och snabb förlossning så ni snart är hemma.

Kallt som tusan ute idag så vi blir nog inne. Väntar på posten. Julia har väntat på ett paket med pokemongubbar som hennes pappa har köpt till henne på blocket. Hoppas dom kommer idag så hon slipper räkna dagar mer. Tog och rensade ur Julias klädlådor igår och hittade kläder där som jag aldrig ens sett.. hm. Fina var dom men nu för små. Det var istort sett bara strlk 104 som trängdes däri. Hon är ju uppe i 116 och ibland 122 nu. Så lådorna skramlar ganska tomma nu, men det som ligger där kan hon ju ha iallafall.
Var ner med dom kläderna som jag rensat ur ner i förådet och tog då upp en annan säck med kläder till Nellie i strlk 62-68 efter Julia. Så nu har hon då kläder så det räcker och blir över. Kollade lite i en kartong med kläder som jag lagt undan efter Fanny till Julia och märkte att var mest 116 som låg däri. Så upp med det och så fick Julia också lite påfyllning. Blir lite förvirrad av det där för dom kläderna som jag tog upp till Julia hade Fanny när hon gick i skolan. Typ i ettan. Och Julia är ju fem nu och har samma strlk. Men fanny har ju alltid varit liten och Julia är nog ganska lång så deras ålder/strlk stämmer inte överens.

Ha en fin alla ♥ dag =O)



(J Jag älskar dig alla dagar)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0