fourth of july

Måndag och jag har min första lediga dag sen jag började jobba igen. Började i fredags och har jobbat hela helgen. Det är ju lite nya rutiner och omstruktureringar nu som jag börjar lära in. Men det går jättebra och är superkul att vara tillbaka.
Just nu är vi inne i en lugn period på jobbet vilket också var skönt när man nyss börjat igen. Men jag har ändå haft att göra så jag har inte hunnit med så mycket separationsångest från Nellie. Sen vet jag ju att hon har det så bra så hemma med pappa och systrar.

Igår efter jobbet så åkte jag och mamma med Fanny och Julia till Ockelbomarknad. Sista dagen och ganska kallt i luften. Men vi hade en trevlig stund (trots att jag inte kostade på mig nån langos). Men det blev lite handlat iallafall. Jag köpte en klocka, kan liksom inte låta bli när det är så billigt. Jag har letat efter en i rose´guld, men inte hittat nån. Men igår var det en knalle som hade några stycken. 120 kronor.. Så jag slog till =O) Den jag vill ha är ju lite dyrare igentligen. Några tusen dyrare..Från Michael Kors =O)



Så min för 120 kronor kändes ju som ett kap, även om den inte är såhär snygg eller kommer hålla lika länge.

Idag har jag sovit middag. Ögonen gick i kors på mig vid tolvtiden. Var ju uppe i vanlig ordning med Nellie imorse och har jobbat ett par dagar. Är ovan med det vilket kroppen ej är med på än. Har även dragit på mig en förkylning...igen. Så jag var lite sliten. Men det kan bara bli lättare =O) Nu har jag tvättid till nio ikväll vilket känns bra. Tvätta gör mig ingenting, kan ibland vara ganska ..kul!!?

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag mötte G-B på marknaden hon tyckte att jag skulle gå å jobba med mej :) hon sa att ni höll på att springa ihjäl er på jobbet :) men d var ju G-B som sa d :).

Ha d så bra.

2011-07-04 @ 21:55:04
Postat av: sara

Haha G-B vettu. Nej vi håller inte på att springa ihjäl oss, det är ett lagom tempo just nu där man hinner med det man ska. Varken mer eller mindre. Fast jag tycker också du ska gå och jobba med dig ;) Saknar dig ju! Nerå.. va hemma du en stund till och ha det gött =O) Kram S

2011-07-08 @ 21:01:57
URL: http://fannymaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0