freeeedaaaag 11/3

Tittar in för att önska en trevlig helg. Jag ska ta och städa och rensa klart i Julias rum nu. Det har tagit ett par dagar. Man kan ju inte hålla på i den takt man vill med en Nellie som tröttnar snabbt. Men idag borde det bli klart..
Soligt ute men igår kväll när jag gick och la mig så var det julstämning ute. Toksnöade stora tjocka snöflingor. Det var fint =O) All nederbörd just nu är ju bra då den luckrar upp den isiga hårda snön som ligger på marken. Så snön som kommer nu gör att det blir snöfritt fortare..
Idag kommer min Fanny hem så familjen blir komplett =O) Också är det ju fredag vilket är extra trevligt. Myspys.

Jättekort inlägg men jag måste sätta sprutt här hemma.
Puss och kram vi ses på stan =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0