sex!!

Ja klockan sex, inget annat era snuskisar;) Då vaknar Nellie på morgonen. Strålande glad ligger hon på magen och tittar rakt in i mitt ansikte när jag öppnar ögonen. Då fyrar hon av världens smajl av glädje. Sämre sätt kan man vakna på, även om jag vissa morgnar har grus bakom ögonlocken. Men när solen lyser både inne och ute så går det som en dans. På med kaffet och sen är dagen igång. Nellie är jätteglad och kör som en galning i sin gåstol fram och tillbaka och skriker sina lyckoskrik. Nu är vi klara och iordninggjorda för dagen. Jag sminkar mig varje dag utom måndagar.. Mår jättepissigt om jag inte gör det. Ser grå och trist ut och känner mig väldigt obekväm. Skulle inte kunna släppa på allt bara för att jag är hemma. Mysbyxmaffian vill jag aldrig tillhöra. Utom nån dag här och där.. och måndagar. Ja tills jag börjar jobba då, då kommer jag naturligtvis bryta den trenden. Men en sminkfri dag i veckan är lagom. Ibland blir det fler och då mår jag dåligt. Sån e jag.

Nu ska jag och Nellie ta en promenad med vagnen tror jag. Hon ska sova strax så det blir skönt. Solen lyser ute och det är helg.

Föresten... Jag DÖÖÖÖÖR!!

299 kr på Gina Tricot. Jag vill ha jagvill ha jag vill ha.. Åhhhhhhh så deprimerande.


Byta ut bandet i midjan mot en brun läderrem... Väldigt Acne. Åhh..
Hittade också världens sötaste jeansleggings till Nellie på klädhuset och en vit mössa med svarta prickar på som var urgullig. Hatar att vara ständigt black, har jag nämt det.

Ha en bra dag.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0