sju månader

Tänk att det gått sju månader sen vårat lilla underverk kom till oss. Hur klarade vi oss utan henne innan? Det är för mig en gåta. Älskade barn ♥

Nu ska jag snart gå och hämta Julia på dagis. Hennes sista dagisdag på flera månader. Nästa termin tillhör hon dom största barnen där och ska sen tackas av och börja skolan. Jisses. Å Fanny då som börjar i åttan.. Fjortis med allt vad det innebär. Mina barn växer ifrån mig, men det är roligt och underbart i alla åldrar. Meningen med livet söker många. Jag vet att mina barn är meningen med mitt liv! Inga konstigheter ♥

Hoppas lillan vaknar snart för jag skulle vilja hinna förbi affären innan dagis. För jag funderar på om Julia och jag ska baka lite bullar idag. Och det fattas lite mjölk och annat. Sen måsta jag hitta nått som Nellie tycker är gott. Hon är hemskt svår att få i nån mat nu sen hon hade magsjukan. Synd för hon åt så bra innan. en det är bara att prova sig igenom sortimentet och hoppas på jackpott. Spagetti och köttfärsås tycker hon om, men jag vill hitta nån gröt som duger för damen. För just nu så kör hon knipa ihop munnen taktiken på det mesta.





♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria - Albins mamma

Söta flickor <3



Tack Sara, jo det var verkligen så att vi frös till is när det hände, inget man vill uppleva igen... Tack för omtanken! Albin och Robert hälsar!! :)



//Maria

2011-06-06 @ 14:09:14
URL: http://kamparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0