18 augusti

Godmorgon Lördag. Vaknade med tuppen och Nellie klockan sex. Bra det då det är dags att vänja sig vid nya tider på morgonen. Bara jag fått mitt kaffe och vaknat till lite i lugn och ro så är det lugnt. Just nu så tittar Nellie på Drömmarnas trädgård. Verkar spm hon fastnat framför den filmen nu. Har hunnit bytt några under morgonen. Hon har tröttnat på så mkt. Dora, musse pigg, einsteins osv. En liten stund tittar hon sen är hon på gång med nått annat.

Men ibland är inte saker som man tror. Gick in och tittade på henne och då sov hon. Haha ja dåså. Det var därför det var så lugnt. Hade det varit för en timme sen så hade jag nu kastat mig i säng brevid Lily och sovit en stund jag med. Men just nu är jag pigg och njuter av stillheten med en sovande familj. J och Julia sover som stockar inne i Julias rum. Fanny kom inte hem igår då hon skulle sova över med några kompisar i Järbo så hon kommer idag istället.

Är bra sugen på kräftor nu. Skulle inte vara så dumt ikväll. Kanske kanske. Annars vet jag inte vad dagens planer är. Vi får se vad som händer och fötter.

Nu knorras det inne i min säng. Lily vill något så det är bäst jag kollar vad det är.

♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0