2 augusti

Imorse följde Julia med pappa till jobbet så det är bara jag och nellie hemma. Har haft sammandragningar sen igår som känns en hel del. Men det är långt mellan dom och dom är ganska oregelbundna i styrka. Men det är på g. Huvudsaken jag inte blir igångsatt så är jag nöjd. Det har jag blivit en gång och det gör ondare än ondast.  Idag ska jag nog fixa lite nere i vårat sk gästrum. Städa kylskåpet är en annan viktig sak som står högt på dagordningen. Spännande värre. Sen om det blir nå barn idag eller nån annan dag får framtiden utvisa.







Vänta knäpper du kort mamma, jag vill också vara med på bild..


Nu kan du knäppa!




Några bilder på våran matsal. Ja den är lite kal på väggfronten. Jag både gillar det och inte gillar det. Nån gång kommer det väl upp något där men vi måste komma överens först. Innan dess blir det inget.

Näpp nu ska jag och Nellie äta lite.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka vackra gladiolus!

Svar: Ja det är en härlig blomma
Sara

2013-01-13 @ 16:47:44
URL: http://erikacao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0