Jag har ju en blogg!

Önskar det vore lätt att vlogga istället. För det här med att blogga suger jag ju på. Men nu har jag loggat in med mobilen och ligger i sängen mellan två små tjejer som snusar sött. Ammar den ena samtidigt. Skönt när man kan ta det liggande. Verkar grymt jobbigt att gå upp varje natt för att mata. Men nu sover Lily oftast hela natten ändå så. Då och då vaknar hon men somnar ju fort om eftersom vi samsover och jag ammar liggandes. Nog om det.. Imorgon är det första november och i Sandviken firas då halloween. Typ, lite grann. Det är ju så att det är firande på stan på kvällen, butikerna har kvällsöppet och man släcker ner alla lampor i centrum. Massa folk, happenings och utklädda barn. Tror jag läste nånstans att det skulle vara sån zombiewalk också. Det vore kul. Julia är iallafall taggad inför kvällen. Ja det blev ju lite random det här inlägget. Men nu när jag fattat det här med blogg+telefon så kanske vi kan få till nått lite mera varaktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0