fredag

Så blev det fredag igen då. Barnbidraget ramlade in på kontot för att sedan ramla därifrån igen. Betalat sista räkningen till vetrinären,tv avgift mm. Var iväg en sväng på fm till Gävle och växlade pengar till Fanny på forex. Helt sjukt att det inte går att växla pengar i Sandviken längre. Fanny åker till Polen i fem dagar nästa vecka på skolresa och måste ha pengar med sig såklart. Zloty heter valutan och det fick vi fixa i Gävle. Sen åkte vi till ikea och åt frukost. Sen handlade jag till kvällens fredagsmys på coop. Julia hade blivit lovad tacos så det blir det. Sen hämtade vi Fannys pass på polisen i sandviken och hämtade Julia på skolan.
Nu hoppas jag Lily sover här en stund så ska jag försöka ta rätt på massor med tvätt. Träna senare och sen vill jag  ha en lugn kväll med min familj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0