Idag och igår

Härligt väder som vi blir bjudna på just nu. Jag har haft altandörren på vid gavel och barnen har lekt ute i snön. Igår städade jag upp lite utanför på altanen. Den är fortfarande snötäckt med ett tjockt snötäcke men längs med väggen så har det smält bort och där sopade vi och ställde fram stolar. Sen åt vi lunchen ute. Det blir jättevarmt där. Som en liten gryta.
Mitt kostprogram går bra och jag äter och tränar på kommando. Har lägt till ett extra träningspass varje dag. Ett riktigt jävlariminlillalådajagtrorjagdörärdetinteslutsnart pass. Svetten forsar av mig och jag ser ut som en tomat i ansiktet efteråt. Den träningen lägger jag direkt på morgonen efter en lätt frukost. Senare på em när förhoppningsvis Lily sover så tar jag passet som programmet jag följer har. Det är mer styrka men ganska intensivt då man ska köra tio minute cardio före och mitt i för att ha en hög puls. Nu fick jag fina nya hantlar av J igår så nu slipper jag petflaskorna med vatten. Sen försöker jag klämma in en Pw på en halvtimme på kvällen. Men det är mer efterrätten. För oj vad jag njuter av att gå alldelles ensam och bara få vara ifred. Ljuvlig ljuvligt.
 
Här nedanför är workouten jag kör på morgonen som är så jobbig så jag tror jag döööör. Måste köra den på morgonen då Lily är pigg och är nöjd att sitta själv och pyssla en timme. För sen blir hon en knähund och då är det försent. Sen är det ganska bra att köra direkt på morgonen så har man det gjort. Ska ju in med ett till pass på eftermiddagen också och helst en pw på kvällen. Sen är det ju allt annat städa vara med barnen laga mat osv :).
 
Dom här trettio dagarna som programmet är kommer gå bra tror jag. Känner mig motiverad och tycker det är kul att ÄNTLIGEN tagit itu med mitt yttre och inre. Det här är ju som en uppskjutningsramp så får man fortsätta sen på egen hand. Jättebra stöd är det iallafall. Rekomenderar verkligen att kolla in det om man vill ha en spark i baken. Fitnessfighten <--- länk
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0