tredje veckan börjar nu

Idag är första dagen på vecka tre. Nya övningar i boken och halvtid. Jag firade det med att köpa nya skor. Ja jag hade faktiskt inget val..typ. Mina fötter och ben går sönder snart. Måste ha bra skor om jag ska klara mig vidare. Dom jag har nu är över tio år och stenhårda. Därav benhinneinflamation som jag kommit på att jag haft. Ja har blivit lite bättre även om det inte bra än. Jag kan lova att jag inte har råd med nya skor men nu blev det nya skor iallafall. Hittade ett par på rea (såklart) som hade bra betyg. 
 
 
Stor bild..haha. Ja dom heter Asics patriot 5 och är en löparsko med dämpning. 359 kr på rea var väl godkänt. Så nu hoppas jag dom kommer snabbt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0