Yohio

På skärtorsdagen åkte Nellie och J till Strängnäs för att fira påsk. Jag ville vara hemma iår och lyckades få Fanny som igentligen skulle till pappa att stanna hemma. Så jag och tjejerna har så lugnt och mysigt . Igår var vi på köpis och kollade Yohio. Julia köpte en tshirt av honom som han signerade. Signeringskön var så lång och vi ställde oss inte i den. Vi gick runt och kollade på annat nån timme sen var det bara för Julia att gå raka vägen upp på scen och få hälsa på sin idol. På kvällen gjorde vi quesadillas och tittade på Harry Potter sista filmen. Ganska otäck för Julia kan tyckas men hon ville se den och var inte rädd. Just det, dom målade ägg före filmen också.
Imorse hittade hon sitt påskägg och var jätteglad. Skulle visa mig och berätta vad hon fått av påskharen. Nu väntar vi på Yohio som ska medverka och sjunga på nyhetsmorgon. Sen ska jag göra en västerbottenostpaj och en marängtårta att ta med till påskbordet hos min mamma som vi ska till kl tre. Hoppas ni får en glad påsk också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0